trende
trende

CRM – Müşteri İlişkileri

08.11.2018
318
CRM – Müşteri İlişkileri

Catalyst CRM, sizi müşterinize daha da yakınlaştırır. İş geliştirme ve satış çalışanlarınız müşteri hakkında çok sayıda bilgiyi kaydedebileceği gibi müşterilerin de bıraktığı izleri izler. Kampanyalar, etkileşimler, toplantılar, ziyaretler, mailler, şikayetler, servis ve garanti işlemleri, anketler, öneriler, fırsatlar, teklifler, siparişler, ortak projeler…

 

 

Catalyst CRM, işletmenizin satış aktivitelerini, pazarlama programlarını ve servis destek operasyonlarını etkin ve verimli bir biçimde yönetmenizi sağlar.

Müşterinizi tanımak sizin için önemlidir. Workcube Catalyst işletmeniz ile müşteriniz arasında ilişkiyi derinleştirmeyi hedefler. Müşterilerinizin karlılığını ve müşteri memnuniyetini gerçek zamanlı olarak ölçmenizi sağlar.

CRM – SM (Satış Pazarlama)

Sunduğu detaylı satış, pazarlama ve servis analiz ve raporları sayesinde işletmenizin performansını net bir biçimde ölçebilir, müşterilerinizi, pazarlama, satış ve servis etkinliklerinizi tek bir açıdan değil her açıdan değerlendirebilir, yapılması gereken değişiklikleri kolaylıkla görebilir, hızlı kararlar alır ve uygulamaya koyarsınız.

CRM-SG (Servis ve Garanti)

Her türlü müşteri talep ve şikayetini gerçek zamanlı ve çok yönlü olarak yönetir, müşteri memnuniyetini son noktasına taşır. Müşterilerin servis ve destek taleplerini kabul etme, izleme, yönlendirme ve çözümleme aşamalarında servis ve destek uzmanlarına güvenilir ve etkin bir çözüm sunar. Müşteri aramalarını ve başvurularını sistemli bir biçimde kayıt ve takip etmenizi sağlar. Cevap süresini hızlandırır, ilk aramada çözüm sunma imkanını artırır ve destek sürecini geliştirir.

Bileşenler


CRM – SM (Satış Pazarlama) Kontakt / İlk Temas / Fırsat Yönetimi / Kampanya ve Etkinlik Yönetimi / Satış Gücü Planlama / 

CRM-SG (Servis ve Garanti) Şikayet Yönetimi / Arıza ve Garanti Yönetimi / Bakım İşlemleri
Whatsapp
OrfeSoft Yazılım
OrfeSoft Yazılım
Merhaba,
Size nasıl yardımcı olabilirim?