GİB Durum Kodu 1210
Gönderim sırasında alıcının sistemine erişilememesi gibi bir durumdan dolayı bu hata kodu alınmaktadır.
- Öncelikle gönderilmiş faturalar menüsünde ilgili satır üzerindeyken sağ tıklayıp, “fatura durum sorgula” işlemini uygulayınız.
- Durum kodu 1215 olarak değişir ise, ilgili satır üzerinde sağ tıklayıp “faturayı tekrar gönder” işlemini uygulayarak gönderim yapmayı deneyebilirsiniz.
- Problemin devamı halinde; alıcıyı hata ayrıntısını bildirerek, sistemini düzeltmesi yönünde uyarınız.
GİB Durum Kodu 1220
Alıcı, zarfı sistemine aldığını GİB’e bildirmiş ancak zarfı sorunsuzca işleyip işleyemediğine dair olumlu ya da olumsuz bir cevap dönmemiştir. Bu konuda alıcı ile görüşülmelidir.
- Alıcı zarfı sistemine aldığını bildirdiği için zarfı ve içerisindeki faturaları kendi sisteminde bulmalıdır.
- İlgili faturaya ait zarf bilgilerini karşı tarafa ileterek, gerekli kontrolü yapması yönünde bilgilendiriniz.
E-Fatura süreçleriniz için yardıma ihtiyacınız mı var?