e-Mutabakat nedir?
E-Mutabakat, beyanname alış (BA), beyanname satış (BS), cari hesap mutabakatları ve ekstre karşılaştırma işlemlerini faks ya da telefona gerek kalmadan tüm cari hesaplarınız için topluca yapmanızı sağlayan sistemdir.
e-Mutabakat’ın avantajları
- Gelir İdaresi Başkanlığı’na (GİB) göndereceğiniz BA ve BS formları öncesinde tüm alacak ve borç hesaplarınızı eşitlemenizi sağlar. Ayrıca diğer işletmelerle kolayca BA-BS ve ekstre karşılaştırması yapmanızı sağlar. Böylece mutabakat sürecini kolaylaştırmış ve hızlandırmış olursunuz.
- Gerek masaüstü gerek bulut iş çözümleriyle entegrasyon sağlar.
- Excel ile kolayca aktarım yapmanızı sağlar.
- Kağıt, iş gücü, arşivleme ve kargo maliyetlerini azaltır, zamandan tasarruf ettirir, verimliliğinizi artırır.
- Mutabakatı elektronik ortama taşıdığı için hem hız ve kolay kullanım sunar hem de hata yapma ihtimalini azaltır.
- Kullanıcı sınırlaması olmaksızın kullanım sağlar.
e-Mutabakat‘tan faydalanma yöntemi
Ticari Paket Program ve ücretsiz olarak gelen e-Mutakabat modülü ile form BA-BS ve cari hesap mutabakat işlemlerinizi kolayca gerçekleştirebilirsiniz.
e-Mutabakat aktivasyon adımları
Satın aldığınız ticari yazılım programınızla birlikte e-Mutakabat modülünü de dilediğiniz zaman kullanmaya başlayabilirsiniz.
e-Mutabakat hizmetinizi hemen aktif edin.